Klubmester 2007

klubmester2007banner

Husk at tilmelde dig klubmesterskabet den 11. november, hvor alle har chancen for at blive klubmester.

Der er 4 klubmesterskaber at løbe om:

Dame junior (-20 år)

Herre junior (-20 år)

Dame senior (21- år)

Herre senior (21- år)

Alle har lige gode chancer for at blive klubmester - uanset om du er begynder eller rutineret - ung, yngre eller ældre. Det drejer dig nemlig om at løbe bedre end man plejer - eller satse på at de andre løber dårligere end de plejer!

Starten vil ske som jagtstart med handicap. Det betyder, at hver deltager vil få tildelt en starttid, hvor kilometertiden fra tidligere løb vil indgå. Dem med de hurtigste kilometertider kommer til at starte sidst og skal indhente dem, som løber lidt langsommere.

Eks:

Løber A med en kilometertid på 13 minutter skal løbe 5 km, og skal starte 52 minutter før forventet målgang.

Løber B med en kilometertid på 8 minutter skal løbe 9 kilometer, og skal starte 72 minutter før forventet målgang.

Løber B starter kl. 10.00 og kommer i mål 72 minutter senere, kl. 11.12.

Løber A starter kl. 10.20 og kommer i mål 52 minutter senere, kl. 11.12!

Teoretisk set vil de 2 løbere komme i mål samtidigt, så hvis man vil vinde, skal man altså give den lidt ekstra. Første mand i mål har vundet!

Første forudsætning for at blive klubmester er dog at du tilmelder dig. Så hurtigt (og senest den 3. november) ind på www.o-service.dk og tilmeld dig, hvis du vil være klubmester i 2007.

• Oprettet den .
  • Læst: 2312