Velkommen i 2. division

Ved søndagens op/nedrykningsmatch i den efterårsklædte Rold Skov gjorde løberne fra OK Vendelboerne rent bord, og vandt med overbevisende point dysten blandt de 4 klubber, som kæmpede om pladserne i 2. division.

Nu har vi snart i en del år vundet 3. division, og hvert år og uden held kæmpet for at bytte plads med en af klubberne fra 2. division. Denne gang lykkedes det og endda med overbevisende sejr over Karup/Skive OK, Mariager Fjord OK og Viborg OK.

Matchresultaterne:gaustatop-5074

Viborg Ok - Ok Vendelboerne :                   97 -   107

Ok Vendelboerne - Mariager Fjord Ok :      104 -   85

Ok Vendelboerne - Kaski Ok:                      121 -   50

Resultatet betyder, at OK-Vendelboerne bytter plads med Mariager Fjord OK i 2. division. Viborg Ok bevarer sin plads i 2. division og Karup/Skive OK fortsætter i 3. division sammen med Mariagerfjord OK.

Det flotte resultat blev fejret med champagne i målområdet ved Store Økssø, og det var en flok glade vendelboer, som kunne festligholde oprykningen. Kirstens billeder taler vel for sig selv.

Stor tak til alle for en fantastisk indsats i skoven. Der blev kæmpet djærvt på alle baner og sammen fik vi sejren i hus.

Tillykke!

• Oprettet den .