Divisionssejr til Vendelboerne

_MG_0608Efter søndagens divisionsmatch ved Bulbjerg, står det nu klart at OK-Vendelboerne slutter året som sammenlagt vinder af nordkredsens 3. division.

Der blev løbet flot i alle klasser, og også vores nyeste medlemmer deltog i matchen. På billedet til højre løber Gustav Pedersen i mål efter 46 minutter i skoven.

Se flere billeder fra matchen her: Billeder fra divisionsmatch i Bulbjerg.

Der blev afviklet tre matcher med OK- Vendelboerne som deltager. Matchpointene fordeler sig, som det fremgår herunder:

Match 2: Karup OK - OK Vendelboerne 72,0 - 76,0
Match  4: Nordvest OK     - OK Vendelboerne  72,0 - 78,0
Match  6: OK Vendelboerne - Randers OK      80,0 - 61,0

Nu gælder det op/nedrykningsmatcehn den 2. oktober i Stagsrode, hvor vi skal cememtere vores 1. plads og gøre et forsøg på oprykning til 2. division. En oprykning kræver, at alle klubbens medlemmer deltager, så skynd dig at melde dig til matchen i Stagsrode den 2. oktober. Det bliver svært, men ikke umuligt.

• Oprettet den .
  • Læst: 1969