Start på NJM-dag

_MG_6052Startstedet til NJM dag i Tversted en 30. oktober er nu fastlagt af stævneledelsen, som udgøres af Erik Pedersen (Banekontrol), Jens Buhl Christensen (Banelægger) og Mogens Christensen (Stævneleder).

Udpegning af startsted var samtidig starten på planlægningen af løbet, og det kan allerede nu med sikkerhed siges, at der vil blive tale om gode baner i et spændende terræn. Tversted har det hele. Let gennemløbelig skov med finurlige kurvedeltaljer, og indimellem næsten storkuperet i partierne med gamle klitter i skoven. Er man til tætheder og åben klitorientering, findes det også på menuen. Nogle af vores sønderfjords klubber har tidligere kaldt det for et champagneterræn. Og det kan man jo tolke på mange måder.

Der vil være brug for hjælpere til afviklingen af løbet, men de fleste af vores medlemmer vil have mulighed for at deltage i løbet. Kontakt Mogens, hvis du er klar til at give en hånd med.

• Oprettet den .
  • Læst: 1571