Klubmestre 2008

klubmesterksab2008-025107.jpg

Årets klubmestre blev fundet ved søndagens løb i det militære øvelsesområde i Hvorup.

Terrænet bød på spændende og bestemt anderledes orientering. Et utal af kampvognsspor, hvoraf nogle var tegnet på kortet, krævede sin teknik.

klubmesterksab2008-025124.jpg

En glad Aske Birkbak vandt Herre Junior klassen i skarp konkurrence.

Efter løbet gennemigik Aske banens vejvalg med Christian Jensen, som også klarede sig flot.

klubmesterksab2008-025127.jpg

Kirsten Thomsen er rendt ind i en stime af mesterskaber.

Sidste weekend blev hun Nordjysk mester ved løbet i Thy og i dag kunne hun snuppe klubmesterksabet i Dame Senior.

klubmesterksab2008-025109.jpg

Poul Henning Pedersen havde forinden løbet varslet protester mod både startrækkefølge og reglerne, og i sidste minut pådraget sig en fibersprængning i forbindelse med tøjvask.

Poul Henning blev Herre senior mester og siden har han ikke talt om hverken protester eller fibersprængninger.

Tillykke til klubmestrene!

• Oprettet den .