Klar til oprykningsmatch

p5252936.jpgTrods mandefald formåede klubbens seje løbere at holde distancen ved søndagens divisionsmatch i Løvbakkerne ved Herning. Dermed er klubben samlet set klar til oprykningsmatchen.

Med alle mand i skoven den 9. november i Rold Skov er der en realistisk chance for, at klubben kan rykke op i 2. division næste år.

Dagens match bød på en enkelt sejr over St. Binderup, uafgjort mod Nordvest, mens vi tabte til Karup. Til forårets match Silkeborg samlede vi imidlertid så mange løbspoint, at vi samlet set vinder over alle 3 klubber i 3. division.

Dermed er vi sammen med Karup sikret en plads i oprykningsmatchen i Rold Nørreskov, hvor vi skal dyste mod Mariager Fjord og Viborg (og naturligvis Karup) om de to pladser i 2. division.

Et niveau op i klassementet betyder også et niveau op i udfordring. Vi skal ikke regne med at hverken Karup, Mariager Fjord eller Viborg uden videre lader os rykke op. Der bliver kamp til stregen på alle baner, og hvis vi skal have en chance for at rykke op, skal vi stille med stærkeste hold på alle pladser.

Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig, så skynd dig ind på o-service og få det gjort. Få pudset løbeformen af, kom i skoven til trænings- og teknikløb.

Lad os gi' den alt hvad vi har, holde vendelbofanerne højt og lad os vise de søndenfjords, hvad der sker, når "di Vindelbo" sætter sig op til kamp! 059.jpg

• Oprettet den .
  • Læst: 2381