Poster i Tornby Plantage

Turorientering i Tornby Klitplantage

TURORIENTERING.

Turorientering er et tilbud fra Orienteringsklubben Vendelboerne til turister og orienterings-løbere, der er på ferie i området samt andre, der kan tænke sig en rask gå- eller løbetur i skoven.

TURORIENTERING er:
  - at få frisk luft,
  - at opleve naturen,
  - at bruge et orienteringskort i 5 farver,
  - at selv bestemme turens længde, tempo og sværhedsgrad og
  - at finde vej i skoven.
På orienteringskortet er der med cirkler angivet 43 post-placeringer i terrænet markeret med farvede pæle forsynet med et nummer og en klippetang. Disse poster kan opsøges i valgfri rækkefølge.

Tur-O PAKKE
Hver Tur-O-pakke indeholder bl.a. et meget detaljeret orienteringskort i str. 1:10.000 med tydelige stiangivelser, et kontrolkort samt oplysende materiale om orienteringsløb.
Vejledende pris forTur-O pakken: 35 kr. Større mængder sælges ved henvendelse til OK Vendelboerne.

Turorienteringen er i år udlagt i Tornby Klitplantage, og Tur-O pakken kan købes følgende steder:
Tornby Strand Camping.
Den Gl. Købmandsgård, Hovedvej 61 i Tornby.

Opdateret d. 19 jun 2018