nyhedsbrev

Nyhedsbrev uge 35 2024

Fantastisk dag i ved klubtræningen og det åbne hus i Aalbæk Klitplantage. Hele 14 nye besøgte det åbne hus, og i nogenlunde tørvejr og med nogle gode ture (og for nogle udfordrende) ture rundt i skoven. Vi håber at se jer igen.
i denne weekend er der ligeledes blevet løbet to DM'er - DM Mellem og DM i knock-out sprint. Klubben havde to startende til DM mellem, mens DM i knock-out ikke havde lokket nogle af klubbens løbere til😀. Om tre uger afvikles yderligere to DM'er i Vester Thorup med Aalborg OK som arrangør. Det drejer sig om DM stafet lørdag og DM lang søndag. Uanset om man tænker man er oplagt medaljechance, så er det en oplagt mulighed for at besøge et af Danmarks fedeste terræner. For stafetten lørdag er både mulighed at at stille hold i aldersklasserne, og der en række forskellige mix muligheder på både længde, alder og sværhedsgrader, så det er bare med at finde et par makkere. Skriv gerne til undertegnede eller meld dig til i o-service og så samler vi holdene som de kommer.
Efteråret har andre vigtige datoer:

Læs mere: Nyhedsbrev uge 35 2024

• Oprettet den .