Ålbæk Klitplantage - klubløb - Bane 2, lettere afkortet. (19/02/2017)
Category: Konkurrence
Map/area: Ålbæk Klitplantage
Post 4, 5, 6 og 7 gik lige efter bogen som Allan læste op fra på klubaftenen: Læg en plan - og hold den! Ved udløb fra post 8 kigger jeg på kortet som er jeg ved post 6 og får derfor helt forkert udløb. Først efter 100-150 m går det op for mig HVORFOR det åbne (i sagens natur) aldrig dukker op, og på det tidspunkt aner jeg jo ikke hvor jeg er. De næste mange hundrede meter forsøger jeg forgæves at læse mig ind. Først da jeg rammer stien uden for kortet, og følger den indtil det flade åbne mod vest kan ses, har jeg igen fornemmelsen af hvor jeg er. Rammer lavningen med parabelhøj øst for og går derefter direkte til posten.
Post 10 er faktisk den der ærgrer mig mest. Jeg går meget langsomt fremad fra 9. Synes jeg har tjek på hvor jeg er, og vil have at posten skal dukke op på min højre side, da jeg kommer over en bakke. Det gør den ikke (læs: jeg SER den ikke), - fortsætter derfor og sekunder senere ser jeg en post som viser sig ikke at være min. Kan ikke umiddelbart læse mig ind efter den posts placering men finder hurtigt den boomerangformede lavning, hvorefter jeg havner præcis der hvor jeg i første omgang mente posten skulle være!
Kort derefter løber uret tør for strøm, og det er jeg ærlig talt også selv ved at gøre. Måske derfor de sidste poster også blev noget roderi ...
Ps. Post 2 blev ikke bommet! Jeg syntes den var alt for let, så jeg valgte at tage post 13 i stedet ... eller noget ... (og herefter begyndte jeg så at bruge de briller, jeg havde placeret i panden ... )
Kirsten : Rigtig spændende tur, du har været på Susanne. Ærgerligt at uret løb tør for strøm, ville da gerne have set resten af din bane :)
Dit vejvalg til post 1 tror jeg du var ene om, men jeg brugte faktisk samme selv.

Set i bagspejlet ville jeg have fjernet post 7, det ville have gjort post 8 mere interessant .

Ålbæk Klitplantage - klubløb - Bane 2, lettere afkortet. (19/02/2017) Ålbæk Klitplantage - klubløb - Bane 2, lettere afkortet. (19/02/2017)