Divisionsmatch Bulbjerg 2.-3.div (19.09.2015)
Kategori: Konkurrence
Kart/område: Vester Torup/Bulbjerg
Arrangør: OK Aalborg
Distanse: 6.29 km
Tid: 90:00
Gj.sn. HR: 154
Maksimum HR: 181
Det ligner en 90 gr, men det var med fuld overlæg jeg fulgte højderyggen fra post 3 ud til det åbne. Frem til post 6 vælger at "løbe" op gennem slugten frem for stien nord om, men om det kunne betale sig er jeg lidt i tvivl om. Vandposten (9) kostede ekstra tid da jeg måtte tilbage da jeg nåede ud på vejen - var i tvivl om jeg havde glemt at "stemple". Post 10 og 11 havde jeg for meget fart på og kom begge gange for langt. Især post 11 koster alt for lang tid før jeg går ud på brandbæltet og får kortkontakt. Frem til post 14 ville jeg følge hugningen nord for og så løbe af højderyggen frem til posten, men falder desværre for langt mod øst og misser posten og finder den først efter at have læst mig ind fra stien syd for. For mange fejl og for stresset løb i sidste del af løbet - kunne godt have ønsket mig nogle flere klitposter, for den del var der styr på :)
Vis kommentarer (0)

Divisionsmatch Bulbjerg 2.-3.div (19.09.2015) Divisionsmatch Bulbjerg 2.-3.div (19.09.2015)