Klubløb Bunken (24/05/2014)
Zaman: 102:01
Ortalama kalp atisi: 129
Maximum kalp atisi: 163
Post 1, så er vi i gang med dagens første omvej, men trods alt kun en lille en af slagsen. Man skal huske de gode ting så jubi for post 2 og 3. Post 4 trådte jeg flad, men fandt den først med hjælp fra Jan( tak ). Planen var så at følge grøften til stien op til post 5...i stedet bliver det vest om og millimeter fra at træde på dagens første hugorm. De efterfølgende problemer med post 5 må være relateret til chokket omkrig hugormen. Sandklitterne tæt på post 7 bød så på næste hugorm - så var sanserne skærpet (måske lige med undtagelse af orienterings sansen). Udløb fra post 8 180 gr fejl. Ændring af vejvalg mellem 9 og 10 -mosen var for våd ! Fra post 11 går det helt galt og forundret over at være havnet, hvor jeg er, glemmer jeg helt post 12 og opdager det først da jeg laver Q filen - hmm. Ja ja jeg havde da en god dag i skoven, så nogle hugorme og mødte nogle dejlige mennesker :)
Yorumlari göster (2)

Klubløb Bunken (24/05/2014)