Uggerby Øst - klubløb (2015-10-11)
Kategori: Træning
Karta/område: Uggerby Klitplantage Øst
Sträcka: 9.92 km
Tid: 108:35
Fint løb i Uggerby Øst, hvor Mogens havde fundet listige stræk og postplaceringer. --- Ok frem til post 9. -- Herefter var planen at gå tilbage til den nord/syd-gående skovvej. Men grundet uvejsomt terræn stod jeg ved den øst/vest-gående sti, hvor intet passede efter mit hoved, og hvor det blev nødvendigt at vende mig selv og kort og kompas flere gange, inden jeg fik styr på positionen. --- Dårlig afstandsmåling på det sidste stykke inden post 11 og dårlig kurs op mod post 12. --- Og så så post 21 jo meget let ud, men det blev en mindre katastrofe, indtil det stod klart, at jeg var havnet ca. 75 m for langt mod syd på den lidt større skovvej. -- Øv. ----- Nå, men Bent blev vist slået med 5 sekunder !
Visa kommentarer (0)

Uggerby Øst - klubløb (2015-10-11) Uggerby Øst - klubløb (2015-10-11)