Divisionsmatch Bulbjerg, 2. - 3. div. (19/09/2015)
Category: Konkurrence
Map/area: Vester Thorup - Bulbjerg
Divisionsmatch i Bulbjerg -- mit løb gik nogenlunde OK uden de helt store brølere - men selvfølgelig lidt fjumren rundt ved 2 - 3 poster. ----- Mod post 5 egentlig rigtig kurs, hvor jeg havde forventet at kunne se posten fra højdedraget lige syd for. Hvorfor jeg så søgte mod SV istedet for at spejde mod N, må guderne vide ! --- Blev utryg ved den nordlige sti mod post 6 og valgte den mere sikre sydlige skovvej. ---- Fra 6 til 9 gik det meget langsomt, men dog ret sikkert i tæt krat. --- Fra 11 til 12 synes jeg var det ret svært at finde hoved og hale i kurvebilledet, men kursen var dog OK. --- Unødvendigt svinkeærinde ved den ret lette post 13 og efterfølgende mangel på koncentration frem mod post 14. --- Samlet dog en lidt ØV-dag for de gæve Vendelboere, da vi vist nok måtte afgive pladsen i 2. division ??

Divisionsmatch Bulbjerg,  2. - 3. div. (19/09/2015) Divisionsmatch Bulbjerg,  2. - 3. div. (19/09/2015)