Rold Nørreskov - divisionsmatch Rebild 2-dages (06/09/2015)
Category: Konkurrence
Map/area: Rold Nørreskov
Heldigvis er det jo bare for sjov, eller hvad !!!!!!! --- Nå, men hvorfor snuppe post 3 i første forsøg, hvor man nærmest er ved at falde over posten, når man har mulighed for at komme lidt på vildspor og spilde knap 10 min. --- Efter forvirringen ved post 3 tog jeg ikke den optimale sti til post 4, så der røg et par minutter for meget. --- Ikke så meget at brokke sig over indtil jeg ikke havde helt styr på afstanden det sidste stykke op mod post 12 --- for det så jo så let ud !! -- Post 14 var lidt svær at spotte nede fra vandkanten, så ikke den bedste strategi at gå helt der ned. ---- Selv om man kan ærgre sig over åndssvage fejl, var det en dejlig O-dag i fint efterårsvejr.
Show comments (0)

Rold Nørreskov - divisionsmatch Rebild 2-dages (06/09/2015) Rold Nørreskov - divisionsmatch Rebild 2-dages (06/09/2015)