Vester Torup - Bulbjerg --- Horsens OK klubtur (13/06/2015)
Map/area: Vester Torup - Bulbjerg
Fint løb i afvekslende terræn. Mange af posterne var svært tilgængelige i tæt fyrrekrat eller oppe på en bakketop eller nede i et hul. - Havde fordel af at følges med Mogens ca 3/4 af banen. Ved post 16 slap heldet/koncentrationen dog næsten op. -- Var meget i tvivl om jeg fra post 15 skulle søge mod NV til det åbne område og så finde post 16 ved en kompaskurs derfra. Besluttede dog at følge stien mod vest. Søgte desværre lidt for tidligt ind mod posten og fandt den derfor ikke i første omgang. Besluttede så at gå/kravle ud til det åbne område. Herefter fandt jeg den heller ikke og havde faktisk opgivet, hvorefter jeg pludselig fik øje på posten 15 m væk. --- Da der ikke var mere orienteringsenergi tilbage, løb jeg bare "udenom" ned til post 17. --- Trods truende monsterregn i ugen op til løbet, forblev det tørvejr. Til gengæld var der myg i hobetal.

Vester Torup - Bulbjerg --- Horsens OK klubtur (13/06/2015) Vester Torup - Bulbjerg --- Horsens OK klubtur (13/06/2015)